Som la teva assessoria
de confiança

Comptem amb més de 35 anys d’experiència assessorant empreses i professionals. El nostre profund coneixement del funcionament i dels criteris de l’Administració ens permet oferir un servei enfocat, en part, a evitar incidències. Ens mantenim en constant actualització en tots els àmbits que afecten la teva empresa, garantint solucions fiables i adequades a un entorn en canvi constant.

T’acompanyem i estem al teu costat per a que el teu negoci sigui un èxit.

El nostre compromís és fer-te créixer, guiant-te amb una estratègia integral per a que puguis centrar-te en fer prosperar el teu negoci.

Ens avancem als procediments administratius, anticipant possibles incidències i ajudant-te a millorar la gestió del teu negoci.

Ens avalen més de 35 anys d’experiència al costat de les empreses i els professionals.

Retrat de Xavier Campabadal: 35 anys d’experiència assessorant empreses.

Xavier Campabadal Zapata

Soci / Economista

Barcelona, 1977. Llicenciat en Economia i Màster en Mercats financers per la Universitat de Barcelona. Col·legiat número 13.023 del Col·legi d’Economistes de Catalunya.

Comença el seu camí al món financer formant part del Departament d’estudis de la Borsa de Barcelona i a continuació en un Banc privat d’inversions. Posteriorment orienta la seva carrera professional a l’Assessoria d’empreses i és en aquest últim sector on desenvolupa la majoria de la seva trajectòria. Acumula 20 anys d’experiència participant amb la resta d’agents econòmics, tant en la gestió com en la presa de decisions. Durant aquest temps ha assessorat a empreses, autònoms i particulars i ha pogut col·laborar amb diferents professionals que participen al seu àmbit com ara altres economistes, advocats i graduats socials.

Les seves àrees d’especialitat són la fiscal, la comptable i la mercantil.

Destaca també per el seu coneixement del funcionament de l’Agència Tributària i de les relacions que té aquesta Administració amb els contribuents.

Retrat de Raül Caravaca: 35 anys d’experiència assessorant empreses.

Raül Caravaca Hidalgo

Soci / Graduat Social

Mataró 1977. Diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de Barcelona i Llicenciat en Ciències del Treball per la Universitat Oberta de Catalunya. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals en l’especialitat de Seguretat en el Treball. Col·legiat a l’Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona.

La seva carrera professional s’ha desenvolupat en l’àmbit de l’assessorament a empreses, autònoms i particulars en matèria sociolaboral. Durant més de 20 anys, com a expert en relacions laborals, ha assessorat jurídicament i donat suport tècnic a empreses i autònoms en matèria laboral i de Seguretat Social, representant-los davant els organismes administratius (Tresoreria General de la Seguretat Social, Institut Nacional de la Seguretat Social, Inspecció de Treball i de la Seguretat Social, etc.) i judicials. També ha assessorat a treballadors/es en reclamació de drets, sol·licituds de prestacions entre d’altres.

Durant tots aquests anys assessorant, representant i gestionant tots aquells assumptes relacionats amb el Dret del Treball i de la Seguretat Social per a empreses, autònoms/es i treballadors/es ha pogut constatar un canvi profund en les relacions laborals i en la relació dels agents econòmics amb l’administració, que exigeix una actualització constant per part dels professionals i una actitud proactiva.

Una assessoria de confiança,
propera i sempre al dia per oferir
les millors solucions.

La proximitat amb els nostres
clients és fonamental.
Som al teu costat amb un tracte
proper i àgil.

Assessorament personalitzat

Coneixem a fons cada client i coordinem els diferents departaments del nostre despatx per oferir un assessorament i una gestió eficaços i personalitzats.

Proximitat

La proximitat amb els nostres clients és fonamental, i ens enorgulleix oferir un tracte proper a més d’una gran agilitat en els nostres serveis.

Tecnologia

Estem a l’avantguarda de la tecnologia i apostem per la formació continuada de tots els professionals que hi formen part.

El nostre equip humà és el motor que fa possible oferir un servei d’excel·lència als nostres clients.

La formació constant és essencial, no només en l’ús i l’aplicació de les noves tecnologies, sinó també en l’actualització sobre les novetats legislatives en tots els àmbits. El nostre equip sempre està connectat amb les Administracions per conèixer de primera mà els canvis i les actuacions que duen a terme en tot moment i que poden afectar als nostres clients.

Una de les claus del nostre servei és una comunicació fluida i eficient de tot el nostre equip i entre tots els departaments per tal d’assessorar als nostres clients amb la màxima precisió i acompanyant-los en el seu camí.